Enes Batur : Hayal Mi Gerçek Mi ? - Fragman

2017 ж. 28 Жел.
41 364 362 Рет қаралды

Ben Enes Batur , Enes Batur : Hayal Mi Gerçek Mi ? - Fragman 'ımızı yayınladık , bütün youtuberların içinde olduğu filmimizin ilk fragmanı ile sizlerle umarım beğenirsiniz , biz çekimlerinde çok güzel vakit geçirdik destek olan herkese teşekkürler iyi seyirler.

KZworldr Oyuncular : Enes Batur , Fatih Yasin , Atakan Özyurt , Bilal Hancı , Baturay Anar , Reynmen (Yusuf Aktaş) , Başak Karahan , Kaya Giray , Çağla Demirel , Berk Muhammet Sezgin , Lord Of Murat , Uras Benlioğlu , Duru Önver , Burak Güngör , Şeyda Erdoğan , Sarp Atilla , Turgut Ekim

Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
Burak King - Yanıyoruz: kzworld.info/throw/bejne/bal-rNutq4Z_Y3c

Sosyal Medya:

Facebook Sayfası ► goo.gl/g7EZUN
Facebook Grubu ► goo.gl/IKiFFe
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İnstagram ► goo.gl/WfrpOG
Cinemaximum ► goo.gl/hap9y5

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , KZworld Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde Aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

Пікірлер
  • bu seansa yan yana 5 koltuk vardı ama ben vermedim

    Berk MuhammetBerk Muhammet4 жыл бұрын
    • ISHAJFHAJBDJAF

      salih burak kabataşsalih burak kabataş2 ай бұрын
    • Dnjxxjsxnxncnxnxjxn

      KanakeKanake3 ай бұрын
    • Abi

      Prenses Sırma LEYDİPrenses Sırma LEYDİ3 ай бұрын
    • Ln insan ark yaparami bunu sen varaya sen

      KADİR_0156KADİR_01563 ай бұрын
    • neden

      Rufat ZeynalovRufat Zeynalov3 ай бұрын
  • Aga bee 3 yıl önceki fragmanı yeniden izleyince hayatın çok hızlı geçtiğini bir kez daha anladım...

    Batuhan BabacanBatuhan Babacan10 ай бұрын
    • aynen yaaa

      Tunar EsgerovTunar Esgerov6 күн бұрын
    • +1 çıktığı günü hatırlıyorum halen

      Ömer YıldırımÖmer Yıldırım4 ай бұрын
    • Bende

      PERİHAN&ASENA ikizler👯PERİHAN&ASENA ikizler👯6 ай бұрын
    • Ewt

      KİNG VİDEOKİNG VİDEO8 ай бұрын
    • ayn

      hayrunisa Kurumehmethayrunisa Kurumehmet8 ай бұрын
  • kim dusune bilirdiki 4 yildan sonra fragmanda gozuken evden daha buyuk bir evi olcak enesin

    Reinforce01Reinforce0110 ай бұрын
    • asdsadsadsadasdas

      çalişgan jojukçalişgan jojuk4 ай бұрын
    • j5j5js ayn

      hayrunisa Kurumehmethayrunisa Kurumehmet8 ай бұрын
    • @DON'T CLICK THIS VIDEO tm

      Nazlı AvcıNazlı Avcı8 ай бұрын
    • Her şey için teşekkür ederim. Sakın Oynatma Listemdeki Videomu Izlemeyin

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO8 ай бұрын
    • ahhh ahh

      melisa sakaryamelisa sakarya9 ай бұрын
  • Dün gibi hatırlamak* Enes yusuf arkadaşlığı* "Para can acıtmazki??"* Kaya baturay enes videoları* Enes ve başağın ilişkissiiiii♡* Enesin sürekli büyüyen göbeği* ESKİLER GERİ DÖNSÜN ARTIK AGA

    {~Fallon~}{~Fallon~}7 ай бұрын
    • O artık yeni villasına küçük takipçilerini eğlendirsin geri dönmesi imkansız

      Enes VortexEnes Vortex2 ай бұрын
    • @DON'T CLICK THIS VIDEO ya bari burda yapmayın.

      {~Fallon~}{~Fallon~}2 ай бұрын
    • *Oha.Oynatma Listeme Hiç Bakdınızmı? Bakmasanız iyi olur bence.Sakın Tıklamayın.....*

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO2 ай бұрын
    • haklısın çook haklısın ama bir şeyi unutmussun videoya kafa atarak başlayan enes abiyi :/

      ahmet parlakahmet parlak5 ай бұрын
  • Yıl:2021 ENBA bitti Enes çok değişti Ece Naz var Her sey bitti.......

    Döndü CörütDöndü Cörüt10 ай бұрын
    • Ayn EnBa'ştan 💖

      ☆The Sude☆#ytabonemiçekmelütfen! #160olsakk☆The Sude☆#ytabonemiçekmelütfen! #160olsakk4 ай бұрын
    • Enes batur eskisinden daha iyi eski videolari kakaydi

      Kanuni Sultan Süleyman'ın SarığıKanuni Sultan Süleyman'ın Sarığı6 ай бұрын
    • Ama delta plus var

      Mr. EmirMr. Emir6 ай бұрын
    • Ben 2022 deyim enes batur 20 miluon oldu çook deişti virüs bitti

      Mr. EmirMr. Emir6 ай бұрын
    • @Ahmet Akyuz ayn

      WloxY_OfficialWloxY_Official7 ай бұрын
  • Hayaller Gerçek Oluyor...

    SheracoSheraco9 ай бұрын
    • Raul

      Raul AbbaszadəRaul Abbaszadə6 ай бұрын
    • evet

      Mustafa KaraMustafa Kara7 ай бұрын
    • @ege maldar 2

      yt portalbs-3434yt portalbs-34348 ай бұрын
    • Her şey için teşekkür ederim. Sakın Oynatma Listemdeki Videomu Izlemeyin

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO8 ай бұрын
    • @İlkin İslamovgoogle a enes batur hayal mi gerçek mi jet film izle yaz ilk çıkana gir tam bölüm izlə🇦🇿

      S.AS.A8 ай бұрын
  • 3 yıl olmuş :"")) koskoca 3 yıl. Şu zamana geri dönebilmeyi öyle çok isterdim ki. 4. Yılda tekrar burda olacağım. Belki her şey bu filmin ilk çıktığı günden bile daha güzel olur🥺 11/01/21

    Dilay ÖzelDilay Özel Жыл бұрын
    • @Belinay Yalcin ee nerden vardın bu sonuca o zaman JAQHHQGQGQGQHHAA

      Dilay ÖzelDilay Özel4 ай бұрын
    • @Dilay Özel ateistim amk

      Belinay YalcinBelinay Yalcin4 ай бұрын
    • @Belinay Yalcin noldu vahiy mi indi

      Dilay ÖzelDilay Özel4 ай бұрын
    • 4. yılına girmeden öleceksin

      Belinay YalcinBelinay Yalcin4 ай бұрын
    • Aga bee

      Abbas BabazadeAbbas Babazade7 ай бұрын
  • 3 yıl önceyi özledim,eski mutlu günleri.. geriye dönmek bu kadar kolay olsa.çok guzel bi film ❤️

    Fidan Efendiyeva💙🦋Fidan Efendiyeva💙🦋5 ай бұрын
  • Fragman hem güzel hemde çok üzücü 😍🤩😭😭

    Vay canınaVay canına9 ай бұрын
    • Her şey için teşekkür ederim. Sakın Oynatma Listemdeki Videomu Izlemeyin

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO8 ай бұрын
  • Fragman cidden güzel olmuş ve filmi açıklamaya yeterli bir fragman olmuş tebrik ederim.

    AzizGamingAzizGaming4 жыл бұрын
    • Wrtuuoplpü

      Aynur BulutluAynur Bulutlu3 ай бұрын
    • Abiii

      Nuray YıldırımNuray Yıldırım9 ай бұрын
    • kzworld.info/throw/bejne/nJZsacWG0qutiqE

      Baran BolatBaran Bolat10 ай бұрын
    • Yoo

      burdurun fatihi Z ဗburdurun fatihi Z ဗ11 ай бұрын
    • Enesbiturubensemmiyorum

      Ahmet Buğra AteşsoyAhmet Buğra Ateşsoy11 ай бұрын
  • Ayaz vurur yine donar umutlar...

    Sefika KilictasSefika Kilictas10 ай бұрын
    • *Oha.Oynatma Listeme Hiç Bakdınızmı? Bakmasanız iyi olur bence.Sakın Tıklamayın.....*

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO2 ай бұрын
  • Yıl 2021 Corona Var EnBa Yok Enes Değişti Her şey Bitti...

    elifxsxelifxsx10 ай бұрын
    • Önceki enes>>>şimdiki enes

      KamilKamil4 ай бұрын
    • @İshak Sun opusmedi be nerde gördün

      Faruk CeyhanFaruk Ceyhan5 ай бұрын
    • 2022

      🇹🇷Bed time🇹🇷Bed time6 ай бұрын
    • @I wonder who Merhaba Benim ismim Ares ENESİN KUZENİ 3 Yıl sonra Beni Youtubda Görürsün byb

      STer AresGSTer AresG7 ай бұрын
    • @STer AresG Merhaba

      I wonder whoI wonder who7 ай бұрын
  • Gerçek Enes bu kadar sessiz kalmamlı... Sesini duyur Enes!

    kanal kapandı kanal kapandı 11 ай бұрын
    • Her şey için teşekkür ederim. Sakın Oynatma Listemdeki Videomu Izlemeyin

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO8 ай бұрын
  • Vay bee 3 yıl ne çabuk geçti...

    Zeynep DereboyluZeynep Dereboylu9 ай бұрын
    • *Oha.Oynatma Listeme Hiç Bakdınızmı? Bakmasanız iyi olur bence.Sakın Tıklamayın.....*

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO2 ай бұрын
  • *Yıl 2021 Gelecekten gelip geçmişi izleyenler varsa +1 lesinler* Fragman gerçekten efsane ilk çıktığında çıldırmıştım

    NetveriNetveri Жыл бұрын
    • Daha ilk günden ilk seansta gitmiştim:(

      ArziLaX ChefArziLaX Chef10 ай бұрын
    • Gelecekten gelemeyiz Dostum Mantıklı ol İzleyenler desen Daha doğru :)

      [𝗔𝗺𝗰𝗹]-iTz-Fizy[𝗔𝗺𝗰𝗹]-iTz-Fizy10 ай бұрын
    • ben

      《BAD GİRL》《BAD GİRL》10 ай бұрын
    • Belkide senin yorumun fecel10 yıl olmustur

      Muhammet yağız DAĞMuhammet yağız DAĞ10 ай бұрын
    • ben

      saliha ennisaliha enni10 ай бұрын
  • Aga yaaaa hangi ara 3 yıl oldu bee şu günlere dönmek isterdim 😞

    Yiğit EgeYiğit Ege8 ай бұрын
  • Ya keşke şimdide böyle olsalar🥺

    Eda AdaEda Ada10 ай бұрын
    • @İlkin İslamov netflixten izleyebilirsin

      aras eğlence booomaras eğlence booom9 ай бұрын
    • Bu filmin tam bölümüne nerde baka bilirim

      İlkin İslamovİlkin İslamov9 ай бұрын
    • Haklısın

      Mehmet KocaMehmet Koca9 ай бұрын
  • 3 yıl önce ki fragmanı bir kez daha izleyince mutlu oldum güzel fragman 💓💗

    Güneş ZehraGüneş Zehra8 ай бұрын
  • Bir insanın dış güzelliği değil iç güzelliği önemlidir....

    pikachupikachu9 ай бұрын
    • Ama dışını sevmeyen içinide merak etmez

      Rana Leyla SarıRana Leyla Sarı6 ай бұрын
  • Enes Sungurtekin senin "Hayal mi Gerçekmi" filmin sinemalarda ve youtube da en çok izlenenler sırasına girdi seni tebrik ederiz👏 hayalmi gerçekmi fragmanın tam-tamına 35,000000 milyon izlendi.

    You tube çalışanıYou tube çalışanı Жыл бұрын
    • 41 milyon ve sen gerçek değilsin

      ĄÝÅŻ•♡ĄÝÅŻ•♡2 күн бұрын
    • Azim çalışma mutluluk 🤙🏻

      muharrem cingözmuharrem cingöz Жыл бұрын
    • @Danger _D_ 38 milyon

      Resad ZeynalovResad Zeynalov Жыл бұрын
    • @Kedi Delisi aynen

      Resad ZeynalovResad Zeynalov Жыл бұрын
    • 38 milyon izledi

      Resad ZeynalovResad Zeynalov Жыл бұрын
  • Duygulandım ya 😭👏👍 helal olsun enes

    Berke AslanBerke Aslan6 ай бұрын
  • Abi fragman gerçekten efsoo seni çook seviyorum iyiki varsin ❤❤

    hatice polathatice polat10 ай бұрын
  • Yalnız fragman efsane filmide izledim harika bence emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler 😊🤗❤

    Berkan KarabulutBerkan Karabulut2 ай бұрын
  • 1:56 Her İzledigimde Tüylerim Diken Diken Oluyor Agaaa

    awsuawsu Жыл бұрын
    • *Oha.Oynatma Listeme Hiç Bakdınızmı? Bakmasanız iyi olur bence.Sakın Tıklamayın.....*

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO2 ай бұрын
    • Harbi ya aga be

      LeTh3LeTh36 ай бұрын
    • Nuvhjbmjjgv 37

      Özlem BakırelÖzlem Bakırel11 ай бұрын
    • Yoo

      burdurun fatihi Z ဗburdurun fatihi Z ဗ11 ай бұрын
    • Ayn

      X İSİMSİZX İSİMSİZ Жыл бұрын
  • *BEN BILE BU KADAR İYİ BEKLEMIYODUM*

    YusufYusuf4 жыл бұрын
    • Sen bile sen zaten izle birimisin ben bile siyon

      Brawl BeratBrawl Berat Жыл бұрын
    • YETER ARTIK!❗❗❗ İZLEYİN BU VİDEOYU YAA NE YAPIYORLAR 😓😓😓kzworld.info/throw/bejne/kqdqq9ignqtkmoM

      Muhammed Official ✪Muhammed Official ✪ Жыл бұрын
    • Bıle değil bile, beklemıyodum değil beklemiyordum olucak amınoğlu.

      Kuzey  SamioğluKuzey Samioğlu2 жыл бұрын
    • Okadar güzeldiki

      karakizkarakiz3 жыл бұрын
    • @42 Turkish Gamers 78u

      Dilan AkgulDilan Akgul3 жыл бұрын
  • NETFLIX'ten İzledim Ağladım Yemin Ederim Duygusal Film İşte :((

    Ediz OrduEdiz Ordu8 ай бұрын
  • Abi İzledikçe İçim Parçalanıyor Ya... :(

    Super MarioSuper Mario7 ай бұрын
  • Zaman nasılda hızlı geçmiş be özledim o günleri

    AliAli6 ай бұрын
  • Fragmanın gerçek olması ne üzücü fazla para olunca ne yapıcanı bilemiyor insan

    Eray AkgülEray Akgül9 ай бұрын
  • Özledim lan o günleri gerçek kahramandan daha iydi ya

    Can GökalpCan Gökalp2 жыл бұрын
    • Aynen

      Aydoğan❤️️ Hakan 💛 ABDULKADİR️Aydoğan❤️️ Hakan 💛 ABDULKADİR️6 ай бұрын
    • YETER ARTIK!❗❗❗ İZLEYİN BU VİDEOYU YAA NE YAPIYORLAR 😓😓😓kzworld.info/throw/bejne/kqdqq9ignqtkmoM

      Muhammed Official ✪Muhammed Official ✪ Жыл бұрын
    • Abartma la

      Brrış EkoBrrış Eko Жыл бұрын
    • Pardon 1000

      esmaruzgar tercanesmaruzgar tercan Жыл бұрын
    • @Xduers oo iyi laf kardeş

      Jadolive - SametJadolive - Samet2 жыл бұрын
  • Türkiyenin youtube'da kral olduğu o muhteşem devir

    Vasif NuriyevVasif Nuriyev2 ай бұрын
  • 3 yıl geçdi ama yinede izliyorumm😍☺️

    Elcan EsedliElcan Esedli8 ай бұрын
  • Aga be sinema'ya gitmeden önce izlemiştim 3 yıl olmuş): neyse sıra Hayal Mi Gerçek Mi 2 de🤗

    Şinasi TorunŞinasi Torun9 ай бұрын
  • Ya mükelmel olmus herkesin eline emegine saglik

    Sevger GündoganSevger Gündogan11 ай бұрын
  • Film çok duygusaldı ama bir emek var👏👏👏👏👏

    ECRİN GÖKŞİNECRİN GÖKŞİN Жыл бұрын
  • 15 Milyon kutlu olsun Enes Eski enese selamlar eskileri hatırladım aga 😐🥺

    öyle isteöyle iste9 ай бұрын
  • Ben izledim cokkkkkk güzel elinize emeginizi saglik

    1cvbnjuuhv vxmb1cvbnjuuhv vxmb10 ай бұрын
  • Film efsane efsane en az 20 kere izledim hayalmi gercekmi 2yi heyecanla bekliyorum

    𝙏𝙪𝙜𝙗𝙖♡𝙏𝙪𝙜𝙗𝙖♡10 ай бұрын
  • Abi gerçek hayatsa film, çok güzel ve duygulandırıcı.

    Berra Nur TuzcuBerra Nur Tuzcu6 ай бұрын
  • Abi cok guzel ve cok basarili bir filimdi cok guzel oynamissiniz 👌

    şevval aktaşşevval aktaş6 ай бұрын
  • Keske bunu izlemek icin derse gitmedigim zamanlar geri gelse

    fermaNgara #freeporçayfermaNgara #freeporçay10 ай бұрын
  • Yavaş yavaş film gerçekleşiyor arkadaşlar🥺

    Özlem IşıklıÖzlem Işıklı8 ай бұрын
  • Sondaki çocuğa bir tek ben mi üzüldüm

    Kerem DakakKerem Dakak4 жыл бұрын
    • @Enes Batur :(

      Fidan HuseynovaFidan Huseynova8 ай бұрын
    • Ben üzülmedim çünkü o dahne gerçek değil filmi izleyenler bilir şirkete oyun kurmak için telefonu kırar gibi yaparak öyle video çekip internete yayınladılar

      Turkey DesıgnTurkey Desıgn8 ай бұрын
    • @Enes Batur bende

      Mahmut kaan KaracaMahmut kaan Karaca8 ай бұрын
    • @Enes Batur Adamsın

      Ediz OrduEdiz Ordu8 ай бұрын
    • Ben😓

      Melek CeylanMelek Ceylan8 ай бұрын
  • O zaman tabi tiktok yok , korona yok , para için biryerlerini yırtanlar yok. aga be o zamanlar mutluyduk beee şimdi o mutluluğu arar olduk.

    çalişgan jojukçalişgan jojuk7 ай бұрын
  • Aga bee eskiler çok güzeldi😢

    Ecrin Nehir ReçberEcrin Nehir Reçber19 күн бұрын
  • Abi bu filmi izledim çok güzel emeğinize sağlık

    Çınar AlperÇınar Alper Жыл бұрын
  • Enes abi mükemmel olmuş ellerine sağlık😍😙😘😚

    İsmail Söğütİsmail Söğüt9 ай бұрын
  • Bütün youtuberlerin ortak bir proje çıkarması ne kadar güzel ♥♥♥

    ceylin Erenceylin Eren4 жыл бұрын
    • ceylin Eren aynen

      Myster - Pubg Mobile LiteMyster - Pubg Mobile Lite4 жыл бұрын
  • Eski enesi özleyenler bir ben değilimdir inşlh😪

    kullanıcıkullanıcı8 ай бұрын
  • İzledigim en iyi filmlerden biri hâlâ izliom

    0xtaq00xtaq03 ай бұрын
  • Eskiler ne kadarda güzeldi. Belalardan uzak..

    Mehmet AliMehmet Ali9 ай бұрын
  • Şuan Yıl 2021 Enes Abinin Sinemasına Gittim Ama Zaman Çok Geçmiş.

    Reisiniz-UmutReisiniz-Umut6 ай бұрын
  • Ben bunu televizyon dan 100 kere izledim abartmıyorum😌☄️

    jisooonce7jisooonce78 ай бұрын
  • Film çok güzeldi izlemesi keyif verici

    SIRIUS HaimDaLLSIRIUS HaimDaLLАй бұрын
  • Bunu üç yıldır izliyorum ama okuma yazma bilmediğim için yorum yazamamıştım hayallerin peşinden gitmek o kadar güzel bir şey ki kalbimin sesini dinliyorsun ve o şey gerçekten senin hedefin değil hayatın kaderine gelen şey ne kadar uyuz o dalga geçen nerede kendilerini zamana bıraksınlar da göz

    Sing The SongSing The Song3 ай бұрын
  • Abi filmi youtubede yayınlar mısın 😄😄😃

    Muhammed Kemal OrhanMuhammed Kemal Orhan8 ай бұрын
  • Çooookkkk iyi olmuş

    Selçuk Han KuşoğluSelçuk Han Kuşoğlu4 жыл бұрын
  • 2021 olmuş eski günlere geldim ya😇😆

    ömer Ayazömer Ayaz10 ай бұрын
  • Yaa keşke sinemada bunu izleyebilseydim yaa 😭😭😭 Ama kaç yıl önce Enes Batur'u tanımıyordum yani seni. Ve 2 yıldır senin hayranınım.

    star_butterfly ⭐star_butterfly ⭐ Жыл бұрын
  • aga be enes baturun 3 yıl önce attığı filimdeki her şey gerçek oluyo şeymi dostum yine yangınlar yine ben

    Eren UzelEren Uzel8 ай бұрын
  • Hayat ne çabuk geçiyor be Birgün gelir enes batur da unutulur

    mobil oyuncumobil oyuncu10 ай бұрын
  • Süperr bir fragman olmuş.Beklediğimdende daha iyi. Bende Enes Batur olsaydım.........🤔🤔🤔🤔🤔🤔 Peki siz napardınız Enes Batur Olsanız? {\_/} (•_•) (> 💚 Seviyoz Seni Enes Batur

    İlkin Mobileİlkin Mobile4 жыл бұрын
    • ..

      sedat oyundasedat oyunda3 жыл бұрын
    • Abune olana abune oluram

      akper salimovakper salimov3 жыл бұрын
    • olur ben oldum sende ol

      EzVL GTEzVL GT4 жыл бұрын
    • berat Ünlü abone oldum sende ol.

      İlkin Mobileİlkin Mobile4 жыл бұрын
    • Hadis Aydın abone olursam Abone olurmusun

      Berat ünlü Lider KurtBerat ünlü Lider Kurt4 жыл бұрын
  • Aga Bee Keçmişi Hatırladım! Enes abi Eskiye dönsün İsteyənlər1♥️.

    ANAR EyyubovANAR Eyyubov10 ай бұрын
    • Uygjugjumgkıuglıugökuhöıuhıköhöııhkıu

      BY_YBJ FANBY_YBJ FAN10 ай бұрын
  • KAYA ABİ İLE ENES ABİNİN BİR ARADA OLMASINI ÇOK ÖZLEDİM..

    ŞherifliŞherifli9 ай бұрын
  • Keşke youtuba da gelse bu film

    Nihad F.NNihad F.N9 ай бұрын
  • 💜💜

    Kubikin pon keki🧡💜Kubikin pon keki🧡💜9 ай бұрын
  • Güzel olmuş film hayırlı olsun *KZworldLER ADINA :)*

    ROXA TVROXA TV4 жыл бұрын
    • Olalım

      ROXA TVROXA TV4 жыл бұрын
    • unlost Twitch Defteri 6

      Furkan DoğanFurkan Doğan4 жыл бұрын
    • Unlost Twitch Defteri karşılıklı abone olalımmı

      QQ4 жыл бұрын
  • Abi ben bu filmi 14 kere izlemisimdir devamı gelsin çok iyiiii

    TowkansTowkans10 ай бұрын
  • korona var diye netfilixten izledim çok güzel film olmuş 👍👍

    Soft Rutiens🍒#roseyikoruyalımSoft Rutiens🍒#roseyikoruyalım8 ай бұрын
  • Bu çıkalı 3 yılmı oldu ya... Zaman ne çabuk geçiyor

    eylülwst.eylülwst.8 ай бұрын
    • *Oha.Oynatma Listeme Hiç Bakdınızmı? Bakmasanız iyi olur bence.Sakın Tıklamayın.....*

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO2 ай бұрын
  • 4 yıl olmuş vay bee bu arada filmi yemin ederim ki 7 kere izledim

    AYŞEAYŞE10 ай бұрын
  • ❤️

    Sjsjsjjsjjsjjsj SjsjjsjjsjjsjjSjsjsjjsjjsjjsj Sjsjjsjjsjjsjj10 ай бұрын
  • Çok güzel bir filime benziyo👍

    EslemEslem5 ай бұрын
  • Abi bu filmin tamamını KZworld a yüklesene

    Adil ÇobanAdil Çoban11 ай бұрын
  • guzel olmuş :) sarıyo:) ama hiçbir zaman youtubu gerçek işiniz gibi görmeyin!!

    kanal:Dkanal:D6 ай бұрын
  • Ben film i izledim emeği geçen bütün kişilere helal olsun kim ne derse desin çok doğal ve biraz ders alacağınız konular var. ENES BATUR' a helal olsun azmiyle ve hayallerinden vazgeçmeden devam etmiş helal olsun çok güzel örnek oldun herkese ENES ve içine kapalı çocukları öz güven i olmayan çocuklara çok güzel bir örnek oldu film tekrar tebrik ederim başarılarının devamını dilerim BAŞARILAR ENES BATUR.......

    semih ergüçsemih ergüç2 жыл бұрын
  • Ya bu filmi en başından sonuna kadar izledim mükemmel

    InosukeInosuke11 ай бұрын
  • 😍🤩😘

    Fatma Nur DemırtugFatma Nur Demırtug8 ай бұрын
  • Bir anda bu fragmanı izleyince aniden filmin her dakkasını hatırladım

    Bebek MedyaBebek Medya3 ай бұрын
  • Ne zaman yorumumuza kalp atacak diye düşünmeyin enes ünlülerinkine atıyo bir kalbi çok görme be enes

    VARANE_19VARANE_1910 ай бұрын
  • TEK KELİMEYLE HARİKA

    VARANE_19VARANE_1910 ай бұрын
  • Başak abla ile enes abi eski zamanları özlüyorum

    Parkour ManParkour Man9 ай бұрын
  • Bu fragman da duygulancağımı hic dusunmezdim

    Onur KonaçoğluOnur Konaçoğlu5 ай бұрын
  • ŞİMDİ 15 MİLYONSUN BE ENES ABİ ZAMAN NE KADAR HIZLI GEÇİYOR...

    Şadiye EdizŞadiye Ediz7 ай бұрын
  • Yalnız fragman efso

    Kaya GirayKaya Giray4 жыл бұрын
    • @SESİZ KANAL Onun videosu değil.Ona göre kalp atamıyor

      ZENGİNZENGİN6 ай бұрын
    • Sektirin gidin knklar

      Enes HİLMİ ACAREnes HİLMİ ACAR7 ай бұрын
    • Ayn

      YUSUF RENDEYUSUF RENDE7 ай бұрын
    • Senin tipin efso degilki fragman efsa olsa ne olacak

      Enes HİLMİ ACAREnes HİLMİ ACAR7 ай бұрын
    • evet

      Mustafa KaraMustafa Kara7 ай бұрын
  • Nasıl geciyor zaman ya o kadar istiyorum ki o zamanlara o kadar efsane zamanlardı ki hic unutamiyorum

    Enes KaramanEnes Karaman27 күн бұрын
  • Ay ben bu filmi izliycem fragramını bile beyendim

    Anesrun Aralid Şeta🐑🐑Anesrun Aralid Şeta🐑🐑 Жыл бұрын
  • Eski enesi çok özledim :,(

    ·Sai The Cake´∽·  #narutoboruto·Sai The Cake´∽· #narutoboruto6 ай бұрын
  • Filmi İzledik çooookkk Güzeldi

    TomMix FANTomMix FAN8 ай бұрын
  • Film cidden çok güzel olmuş ENES ABİ ellerinize sağlık.

    Emin MemurEmin Memur4 жыл бұрын
    • Enes abi filmdeki saçlar çok şekildi

      KADİR İRKÖRÜCÜKADİR İRKÖRÜCÜ4 жыл бұрын
  • Televizyonlarda çıktı izledik ailemle beraber bir geceydi

    ipek sepetipek sepet8 ай бұрын
  • Harika olmuş

    Giliza Samiee RadGiliza Samiee Rad9 ай бұрын
  • aga bee- bağımlılık yaptı şarkı filan efso

    Addisøn ChengAddisøn Cheng8 ай бұрын
  • İlk çıktığında izlerdik daha dün çıkmıştı sanki be ne ara geçti

    OSSURGAN OTUOSSURGAN OTU7 ай бұрын
  • Ohaa çok iyi 😂👍🏻

    İrem Aydınİrem Aydın4 жыл бұрын
  • cemcelcemcel6 ай бұрын
  • Adam hayalinden daha iyisini yasiyo suan

    LeTh3LeTh36 ай бұрын
  • Yıl 2021 Hala İzliyorum Fragmanı Enes Abi Çok Değişti...

    JJFaveシ︎JJFaveシ︎ Жыл бұрын
  • Ben filimi sinemalarda izledim güzel ben beğendim 👍😁

    Ecrin SevimEcrin Sevim11 ай бұрын
  • Bu kadar güzel olucağını beklemezdim

    blatnoy *blatnoy *4 жыл бұрын
    • Az Telekom son video ma beklerim aktfif kal çekilis var

      Hanifi SaraHanifi Sara4 жыл бұрын
    • Az Telekom 6.abonenim

      Hanifi SaraHanifi Sara4 жыл бұрын
    • Az Telekom hemen oldum

      Hanifi SaraHanifi Sara4 жыл бұрын
    • Bende

      Enes DemirkolEnes Demirkol4 жыл бұрын
    • Az Telekom kanalıma abone olurmusun

      Hanifi SaraHanifi Sara4 жыл бұрын
KZworld