DÜŞÜRMEZSEN TAŞIDIĞIN HER ŞEY BEDAVA #2

2021 ж. 16 Жел.
2 230 041 Рет қаралды

Yeni Bilgisayar Kasam : www.itopya.com/enes-batur-202...

Ben Enes Batur , Ekip ile birlikte elektronik mağazaya ve süper markete gittik ve sevdiğiniz düşürmezsen taşıdığın her şey bedava çektik.Ekiplere ayrılıp verilen süre içerisinde en pahalı ve en iyi ürünleri almaya çalıştık.Güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Sarıyer Süper Market Instagram: instagram.com/sariyermarket/

Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB

ESKİ ENES BATUR ‘un NORMAL BİR GÜNÜ : kzworld.info/throw/bejne/a6GcjbKsnKKVqWI

Sosyal Medya:

Instagram ► instagram.com/enesbatur
Twitter ► goo.gl/uHUUEF

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , KZworld Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

Пікірлер
  • "Daireye sığdırığın her şeyi alıyorum" serisi gelsin

    Maxle0255Maxle0255Ай бұрын
    • Knkk Orası 150.000 lira tutar

      Muhammet ReisMuhammet Reis12 күн бұрын
    • @Yujiro Hanma Belki beğenirim

      Zilan PolatZilan Polat15 күн бұрын
    • @Fatmanur Türker :D

      Maxle0255Maxle025515 күн бұрын
    • ama ev (daire) e

      Fatmanur TürkerFatmanur Türker15 күн бұрын
    • Xentix - Yeniden (Dinleyip hoşunuza giderse beğenir misiniz =)

      Yujiro HanmaYujiro Hanma16 күн бұрын
  • Baturay'ın kilo vermediğini nasıl anlarsın; 2 Senedir aynı sweatshirt'ü giyinmesinden

    DuceDuce27 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • SAKIN İSMİME BAKMA

      Victor 💙Victor 💙21 күн бұрын
    • Ücretsiz pc veriyorum..

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak22 күн бұрын
    • Profilimde 107 yazıyor 150 olur mu?

      FurkanEFurkanE22 күн бұрын
    • Sakın oyna tma listeme bakma ! .

      Don’t Look My Playlist!Don’t Look My Playlist!24 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • 15 milyon küsürlük bir kitlen var. Yapacağın en ufak faydalı bir şey ülke için çok önemli. Arada sırada, faydalı içerikler üretmen, ülken için, yeni nesil için çok önemli...

    Beytullah OkutanBeytullah OkutanАй бұрын
    • Knka siz de yapın o kitleyi siz hitap edin her zmn bı şeyi başkalarından beklememek gerekir.

      MeyusMeyus2 күн бұрын
    • @Lalisa bu kadar bencil olursa bütün inanlar, ne anlamı kalır insan olmanın

      Beytullah OkutanBeytullah Okutan4 күн бұрын
    • @Beytullah Okutan kimse kimse için bir şey yapmak zorunda değil

      LalisaLalisa4 күн бұрын
    • @Lalisa tm knk saldım

      Beytullah OkutanBeytullah Okutan4 күн бұрын
    • @Sena Yılmaz reis bende onu diyorum zaten, değişebilir.

      Beytullah OkutanBeytullah Okutan4 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • İzleyicinle çeksen keşke hayallerime ulaşırdıö belki :)

    5 KAFADAR5 KAFADAR2 сағат бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • 108 bin TL az olmuş itibarına gölge düşüo ağam 🤣🤣🤣

    Can TıraşCan Tıraş29 күн бұрын
  • Keşke bir gün şöyle bir fırsat önüme gelse sadece bir bilgisayar bir monitör alırım

    eliseselisesСағат бұрын
  • eğlenerek izlediğim tek kanalsın sabah akam videolarını izleyebilirim o derece

    thxfoxxthxfoxx18 күн бұрын
  • bazen bole videolar izlerken hayal ediyorum herseyi alabildimi hayalimdeki pc yi kurabildimi hayat bi size güzel be

    Arda BatuArda BatuАй бұрын
    • Enes Batur’u izlemeyin vidioları saçma faydasız ahlaksız edepsiz ...

      Ehli Sünnet Hocaların Sohbetleri ☝️Ehli Sünnet Hocaların Sohbetleri ☝️2 күн бұрын
    • @Abdul Samet Pıçak abhulsametpıcak bölye fe kerdas gsmlik

      yeşim tcyeşim tc13 күн бұрын
    • @Relaxing Video's olvas tera kol asrt yesar bovan hocam

      yeşim tcyeşim tc13 күн бұрын
    • @Baran Efe aynen kanka sen öyle san

      Relaxing Video'sRelaxing Video's21 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
  • ENES abi biz eski enes abimi istiyoruz neolur minecraft videosu çek.❤❤😍

    Majid hekmatiiMajid hekmatii21 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T20 күн бұрын
  • Ne gerek var abicim böyle entrikalara Vakıfbank ile temassız ödeme yaptığında 100 TL Worldpuan hediye 😃

    Emre İşlerEmre İşler3 күн бұрын
  • Bu tarz alışveriş videolarını seviyorum. 🙃

    DIY ne yapsam ¿DIY ne yapsam ¿24 күн бұрын
  • Aynen 1 haftada 7 video işte budur azim para insana arkadaş bile değiştiriyo

    Furkan DenizFurkan Deniz29 күн бұрын
  • her şey çok güzel yaa keşke benimde bilgisayar almaya param yetse :( eline sağlık abim, ekibine burdan selamlar :(

    Kat-ar 🌀Kat-ar 🌀Ай бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • @Victor 💙 tmm bakmıcem

      KATTİL CLASHKATTİL CLASH21 күн бұрын
    • Profilimde 107 yazıyor 150 olur mu?

      FurkanEFurkanE22 күн бұрын
    • Sakın oyna tma listeme bakma ! .

      Don’t Look My Playlist!Don’t Look My Playlist!24 күн бұрын
    • @DON'T tmm tıklamıcem:) dilenci

      KATTİL CLASHKATTİL CLASH25 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla..*

      DONTDONT29 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • osturda ala

      Ülvi ShafayevÜlvi Shafayev28 күн бұрын
  • Az önce enes batur ün hayal mi gerçek mi flimini izledim ve şimdi bu videoya bakıyorum ve şunu farkettim eskiden daha kaliteli videolar çekiyormuşsun....

    Merve GültekinMerve Gültekin17 күн бұрын
  • o kadar iyi bir bilgisayarda vermemişler 3090 varken 3080 i9 varken i7 ??? ve bu bir reklam :D o yüzden vermişler sende biliyorsun zaten :D 3090 ve i9 verseler seyirciler alamaz :D

    GökdenizGökdeniz10 күн бұрын
  • bizde 20 yaşında 10 bin lira borcu nasıl ödicez diye düşünelim ah hayat ah (bu bir linç değildir ) adam böyle yaşamayı hakediyo abi 4 5 senedir takip ediyorum nerelerden nerelere

    Oktay DGTPOktay DGTPАй бұрын
    • @DON'T güzel taktik ama kimse yemez

      Tuna SunarTuna Sunar21 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • @Victor 💙 Bakmıyom

      🦜Hamza_Bs💥🦜Hamza_Bs💥21 күн бұрын
    • SAKIN İSMİME BAKMA

      Victor 💙Victor 💙21 күн бұрын
    • Ücretsiz pc veriyorum..

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak22 күн бұрын
  • Evet şöhret insanı bozmaz kesinlikle ;)

    ~Normal_Biri~~Normal_Biri~23 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUBKINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB22 күн бұрын
  • Abi sadece yağ ve un almanızda ztn 2000000000 tl olur yarışmayı kazanmış olurdun🤣🤣🤣

    Roblox_Prensesi ProRoblox_Prensesi Pro27 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • @Abdul Samet Pıçak lazim deil bana ama bazilarina gerekli Sagol onlarin adina

      NobodyNobody20 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • s

      Nehir YılmazNehir Yılmaz23 күн бұрын
    • Sakın oyna tma listeme bakma ! .

      Don’t Look My Playlist!Don’t Look My Playlist!24 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUBKINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB28 күн бұрын
  • Bu kadroyla bilgi yarışması gelsin genel kültür vs

    Ahmet Eren KaleAhmet Eren Kale29 күн бұрын
  • *Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum beee" de*

    MenfMenfАй бұрын
    • Profilimdeki sayıyı 80 yapabilir miyiz?(KALICI olarak)

      Yigidoss OfficialYigidoss Official21 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • SAKIN İSMİME BAKMA

      Victor 💙Victor 💙21 күн бұрын
    • @Efe Clash Royale yo

      behlül Sarıkayabehlül Sarıkaya23 күн бұрын
    • Sakın oyna tma listeme bakma ! .

      Don’t Look My Playlist!Don’t Look My Playlist!24 күн бұрын
  • Aga lan ben 50.000tl ye 2.el araba aldığıma seviniyorum adam 100.000tl ye bilgisayar alıyor 😔

    KIVANÇ HDKIVANÇ HD15 күн бұрын
  • adamlar 30 bine bilgisayar alıyor ben 5 bine alamıyorum bu nasıl adalet

    FlexivFlexiv29 күн бұрын
  • Enes abi çok şey alma kucağına sırtın ağırır seni çok seviyorum ❤💙💜💛💚

    eylul selin gulateylul selin gulat25 күн бұрын
  • Enes abi videolarini beyeniyorum cok iyisin👍🏻

    Solist atakan 🎶Solist atakan 🎶22 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • 14:45 deki çocukların koşup herşeyi almaları 15:18 deki çocuğun ben istesem alırım demesi ve baturay abinin bakışı🙍‍♂

    Burak GüzelBurak Güzel27 күн бұрын
  • aldıklarınzı çekiliş yapıp dağıtsanız faydalı olur

    melih kökütesmelih kökütes29 күн бұрын
  • Pov: bunları alamayacağın içi çok iyi izliyosundur

    Bizim ekipBizim ekip29 күн бұрын
  • Yeni bilgisayarın hayırlı olsun Enes Abi🥰

    Berat BSBerat BS25 күн бұрын
  • Eski kaliteni yakalama yolundasın çok iyi

    patatettinpatatettin28 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUBKINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB28 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE.

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla.*

      DON'TDON'T25 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'T CLICK THIS VIDEODON'T CLICK THIS VIDEO24 күн бұрын
  • kac yıl olmuş turgut ekime hala ayran şakası yapiyorlar ya acayip komiğime gidiyor hahahah😂

    HasanHasan28 күн бұрын
    • @Abdul Samet Pıçak napim

      HasanHasan21 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!.

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla.*

      DON'TDON'T27 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣-

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T26 күн бұрын
  • 3.seriyide takipçilerini götür be abii mesale biri ben olabilirm 😂 hayalimdi ekipmanları rastgele aldınız be :/

    Arda AybakArda AybakАй бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • Profilimde 111 yazıyor 112 olurmu

      _Xəyal İsmayılov__Xəyal İsmayılov_Ай бұрын
  • Düşürmezsen taşıdığın her şey bedava 3 gelsin!

    Gökhan AlabaşGökhan Alabaş27 күн бұрын
  • Turgut un hayatı tamamen "ayran" 🤣🤣

    Erebxan AxmedovErebxan Axmedov29 күн бұрын
  • Video' da bize yer ver bilgisayar senin olsun demişler 😉

    Ali Enes AYDINAli Enes AYDIN25 күн бұрын
  • Abi daireye sığdırdığın herşeyi alıyorum gelsin(artık video at 🤣🤣)

    Ahmet berat YakupogluAhmet berat Yakupoglu24 күн бұрын
  • Günlük vidillarını o kadar özledim ki, 😔yalnız vakit bulfuğum zaman sessiz karanlık bir yerde 1 saniye biıe ileri atmadan vidiolarını izliyorum

    Deniz SahbazliDeniz SahbazliАй бұрын
    • @zeynep k sen geri ben zekalı hahaha

      Deniz SahbazliDeniz Sahbazli14 күн бұрын
    • video gzkalı

      zeynep kzeynep k14 күн бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • Ücretsiz pc veriyorum..

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak22 күн бұрын
    • @🦜Hamza_Bs💥 bende yedim

      Deniz SahbazliDeniz SahbazliАй бұрын
  • Adama helal olsun Salah gibi adama markette alışveriş yaptırmış

    Kerem ÇakmakKerem Çakmak17 күн бұрын
  • bu videodan sonra KPSS çalışmaya devam, belki atanırım da enesin kazandığının 100 de 1 ini kazanırım 😆

    Mehmet Ͻ. BOZKURTMehmet Ͻ. BOZKURT25 күн бұрын
  • Aga en çok birbirine yakışan enes abiyle başak ablayıdı kim ne derse desin ozamanlar hayat daha iyiydi😔😪

    Afıto AfıtoAfıto Afıto24 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    furkan ılmazfurkan ılmaz24 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T20 күн бұрын
  • Enes abi onaylı bi bilgisayar topladın abi hayalim oyun oynamak

    Oyunların prosuOyunların prosu28 күн бұрын
  • Canım abim seni izlemeden duramıyorum😃😃😃

    CaNCaN22 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T26 күн бұрын
  • Enesin 1 hafta arkadaşı olsam köşeyi dönerim

    Batuhan_ HtyBatuhan_ Hty29 күн бұрын
  • Yaaa eski ekip cok mutlu yummmm

    POLYANNAPOLYANNA17 күн бұрын
  • İlk bölümünde Baturaya haksızlık yapıldı.Şimdi o kazanmayı hakketti.

    Ercan ArslanErcan Arslan2 күн бұрын
  • Kalabalık mekanda canlı bomba taklidi yap 😂😂

    Yasin'denYasin'den27 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T26 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T20 күн бұрын
  • Seviliyosun , biz senin arkandayız

    Pelin CenktaşPelin Cenktaş29 күн бұрын
  • Mert ile yarenin sevgili olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam mertin market turunda sarı saçlı oyuncağı alıp aşkın bedeli olur demesi...💜çook kalp

    RABİA ALKANATRABİA ALKANAT24 күн бұрын
  • Abi biz senin eski enes batur ol derken eski videolarını eski ekibini istiyoruz (böyle diyenler+1)

    X GAMBARE GAMBAREX GAMBARE GAMBARE4 күн бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Yavaş belini ağrıtırsın 😁

    mobil oyunmobil oyunАй бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • SAKÏN ÎSMÎME BAKMA

      Victor 💙Victor 💙21 күн бұрын
    • Ücretsiz pc veriyorum..

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak22 күн бұрын
    • Profilimde 107 yazıyor 150 olur mu?

      FurkanEFurkanE22 күн бұрын
    • Sakın oyna tma listeme bakma ! .

      Don’t Look My Playlist!Don’t Look My Playlist!24 күн бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • Enes Abi Kaliteyi Biliyosun…;)

    emilcabbar215emilcabbar215Ай бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • SAKÏN ÎSMÎME BAKMA

      Victor 💙Victor 💙21 күн бұрын
    • Proflimde ki sayıyı 150 yapar mısınız

      Salep Salep Ай бұрын
    • Lise Öğrencisiyim KZworld'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız

      Yiğit Yiğit Ай бұрын
    • Profilimde 578 yazıyor 610 olurmu

      MİRAÇ KARACAMİRAÇ KARACAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • #3 GELSİN Mİ? 😉

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
  • helal be çocuk lar için kendi parasıyla bişeyler alıyo

    Eren karaçobanoğluEren karaçobanoğlu22 күн бұрын
  • Güzel video👍 insanları başarılı olmaya ilhamlandırıyor

    Ədəbiyyat HəvəskarıƏdəbiyyat Həvəskarı29 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE.

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T29 күн бұрын
  • Mert: "Turgut bak yeni YAREN aldım" 💔😥

    Yhagami LightYhagami Light29 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    furkan ılmazfurkan ılmaz24 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla*

      DON'TDON'T20 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum beee" de +1 leyin görsün

    Ayaz( LefaX_ )Ayaz( LefaX_ )29 күн бұрын
  • Abi hiç yapmayacağın bir sorum olacak abi Minecraft hunger Games 150. Bölümü çekermisin biliyorum yapmayacağını ama belki yaparsın diye söyledim

    Eren GüneyEren Güney24 күн бұрын
  • Keşke benim de öyle bir bilgisayarim olsa tarih öncesi çağlardan gelen bir bilgisayarim var ama para biriktiriyorum alıcam bı 500 yıl sonra alırım her halde

    MuStAfAMuStAfA28 күн бұрын
  • Enes beni ekibe al Bro izleyici kitlesi gülmekten kendine gelemez 🤣🤣🤣

    By DincayBy Dincay24 күн бұрын
  • Reis tek olmana dayanamadım bir sonra ki seride ben senin ile birlikte olayım

    murat elibolhdmurat elibolhd29 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE 🤣

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla..*

      KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUBKINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB26 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE..

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • Ücretsiz PC veriyorum.!.!.!

      Abdul Samet PıçakAbdul Samet Pıçak21 күн бұрын
    • SAKÏN ÎSMÎME BAKMA

      Victor 💙Victor 💙21 күн бұрын
    • @DONT tamam

      yağmur kayayağmur kaya27 күн бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla..*

      DONTDONT29 күн бұрын
  • O değilde kameraya kafa atmanı özledik be abi :(

    Ramin_018Ramin_01829 күн бұрын
  • keske bunu zaten herseyi olan arkadaslarınla değilde takipçilerinle yapsan

    ecem kılıçecem kılıç28 күн бұрын
  • Olm 250 TL klavye alamıyorum adamlar kaç binlik alışveriş yapıyor çekiliş yap enes abee +1 leyin gorsun

    OzanisjakeYTOzanisjakeYT19 күн бұрын
  • Ben 2000 tl lik bir telefon için herşeyimi zamanımı harcıyorum adam düşünmeden elinde buluyor

    Adem BozyelAdem Bozyel29 күн бұрын
  • Sokakta ölü taklidi yap, herkes etrafına toplanınca "ohh ne uyumuşum" DE.

    SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAASAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA ! OHAAAАй бұрын
    • *Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzleyeyim Deme.Benden Söylemesi.Sakın Tıklama.Asla..*

      KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUBKINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB26 күн бұрын
  • Enes abi seni çok seviyoruz☺☺😁

    Baran ÇayBaran Çay14 күн бұрын
KZworld