24 SAAT EN ÇOK KİLO ALAN KAZANIR

2021 ж. 22 Шіл.
4 993 169 Рет қаралды

Ben Enes Batur , Ekip ile birlikte tüm gün yemek yiyip en çok kilo almaya çalıştık. Finalde en fazla kilo alan bir arkadaşıyla birlikte istediği yere tatile gidebilecek. Eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Cihan Albayrak : kzworld.info/label/3qz...
Ecenaz Üçer : kzworld.info/label/QAq...
Mert Eren Bülbül : kzworld.info/label/VR0...
Yaren Alaca : kzworld.info/label/R4o...

LÜKS VİLLADA KZworldR EKİP TATİLİ 🏖️ : kzworld.info/throw/bejne/sqmjeLBm0qqDcYc

Sosyal Medya:
İnstagram ► instagram.com/enesbatur
Twitter ► goo.gl/uHUUEF

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , KZworld Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !


İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

Пікірлер
  • Mc yarasıylavideolar gelsin

    İnci AYDINİnci AYDINСағат бұрын
  • Vallahi gülmekten öldüm 😂 çok komik bir video olmuş😅🤣😂

    always.keep*ceysialways.keep*ceysi18 сағат бұрын
  • yaren alaca sen enes baturra çok yavşıyon yalaka

    ADEM YILMAZADEM YILMAZ18 сағат бұрын
  • Ecanazın yedikleri göğüsüne mi gidiyo olum vidyo sonunda daha şişmiş duruyo

    Tuğrul Arda KüçükTuğrul Arda Küçük21 сағат бұрын
  • Ayı ecenaz ayiii

    Ali TarhanAli TarhanКүн бұрын
  • enes ecenın memelerının gozukmesı ıcın her fotosopu yapmis

    dbjkoz abdulladbjkoz abdulla2 күн бұрын
  • Enes pahali magnum pnu korur sandi😂🤡

    ErenMannErenMann2 күн бұрын
  • Acaba kapatkta kafaları 8382939283 kat büyütünce bir şey elde etmediğinizi ne zaman anlayacaksınız

    Mi VainillaMi Vainilla2 күн бұрын
  • Özledik ms ýaraly şişmani

    Serdarowa AýperiSerdarowa Aýperi3 күн бұрын
  • Ecenaz hamile mi?

    canberk başpınarcanberk başpınar3 күн бұрын
  • "1 hafta önce evladımın lösemiden kurtulduğunu öğrendim buraya yazıp mutluluğumu sizlerle paylaşıyorum."

    Elekber BabayevElekber Babayev4 күн бұрын
  • Enes abi ece abla ya asılıyor

    ALPEREN YILDIRIMALPEREN YILDIRIM4 күн бұрын
  • galıba sigara vardı

    Atilla KILIÇAtilla KILIÇ5 күн бұрын
  • 3:12

    Sema KiranSema Kiran5 күн бұрын
  • Enes abi ben esila yaren abla ve mert abi birbirine çok yakışıyoryaaaa❤️❤️

    Volkan AkarsuVolkan Akarsu6 күн бұрын
  • 🤤🤤🤤🤤🤤

    Yakup DurmazYakup Durmaz6 күн бұрын
  • Keşke bir günümü sizin gibi geçirebilirsen

    nevra saralnevra saral6 күн бұрын
  • 11:18 mert;o benim Enes: açıyorum Mert;heee Sora enesin içşi😂😂😂😂

    Mertyarenedit11Mertyarenedit117 күн бұрын
  • Açlıktan kokan ağzınızı KZworld sayesinde doyuruyorsunuz bir gün sizlerin çöküşünü izleyeceğim o gün gelecek elbet

    HARBİ ÇocukHARBİ Çocuk7 күн бұрын
    • Abi niye bu kadar zorunuza gidiyo? Bu hayatta herkes yaşamaya geçinmeye eğlenmeye çalışıyo. Niye başkasının yerinde gözünüz varmış gibi davranıyosunuz?

      Mel GMel G6 күн бұрын
  • Bu video izleyip buzdolabını karıştıran kardeşim...... Sende bizden sin

    Real EditReal Edit7 күн бұрын
  • Güzel olmassağğggg yenezdik zatennğ

    Berna AltuntaşBerna Altuntaş8 күн бұрын
  • 10.12 Enes mesut ile Ali takliti yapıyor

    Nagehan AltunokNagehan Altunok8 күн бұрын
  • En çok zayıflayan gelsin sizi seviyorum

    Elif Eylül KuruElif Eylül Kuru9 күн бұрын
  • Tuna tavus bu videoyu beğendi

    Bilal İzzetBilal İzzet10 күн бұрын
  • Abii çok ii eğlene eğlene izledim ve güldüm

    Mina KılınçMina Kılınç10 күн бұрын
  • enes abi mert abi dışında hepinizden kiloluyum amaaaa 12 yaşında 173 cm boy var

    Yağız BulutYağız Bulut10 күн бұрын
  • Cihan Albayrak bu ekibe göre çok akıllı 😂

    BATUHAN ERGÜLBATUHAN ERGÜL11 күн бұрын
  • Bu serinin devamını MC YARALI ile bekliyoruz

    Berra kavuşBerra kavuş11 күн бұрын
  • videodan sonra... ahhh midem...

    crimsonurcrimsonur11 күн бұрын
  • la kapaktan geldim mk

    Bedirhan SerdaroğluBedirhan Serdaroğlu11 күн бұрын
  • +Senin baban kim? -Cellat owpsjqosjwljswljwlw

    Nuriya MmmdlyNuriya Mmmdly12 күн бұрын
  • Ben bu videodan sonra yaren ve mert'i shiplemeye başladım

    SultanSultan12 күн бұрын
  • tebriklr ece nazzz"""""

    pro aslanpro aslan12 күн бұрын
  • Abi seni çok seviyorum❤❤

    Furkan GerginFurkan Gergin12 күн бұрын
  • 18:57 o sırada ecenazın sıfadı eşgal

    Sude GüneşSude Güneş12 күн бұрын
  • enes abi başak ablaya geri dön ece sana yakışmıyo

    Yigit ZilYigit Zil12 күн бұрын
  • Yarenin giydiyi üst enesin "24 saat boyunca en iyi tiktok kazanır" videosundaki cemrenin giydiyile aynı üst

    BlackPink fanBlackPink fan13 күн бұрын
  • .

    Nurgul KuyucuNurgul Kuyucu13 күн бұрын
  • Ecenaz hamile

    Eylül ÖztürkEylül Öztürk13 күн бұрын
  • Bu videoların devamı gelsinnnnnnnnnnnnn

    Kubra UgurluKubra Ugurlu13 күн бұрын
  • An itibariyle KZworld beğenmeme butonlarını gizledi...

    Hüseyin Emre yılmazHüseyin Emre yılmaz14 күн бұрын
  • 2022 de koronayı yayan takımı görüyorsunuz.

    EREN ERSÖZEREN ERSÖZ14 күн бұрын
  • Kapaga ecenazi boyle bir shopla koymalari huze, olmamis

    Millie_sadie_ StMillie_sadie_ St15 күн бұрын
  • MC YARALI VIDEO GELSIN +1

    REIS PMLREIS PML15 күн бұрын
  • Para olsa hergğn çiğ köfte gergin lağmacun şıırdan pide fln 4 günde 17 kilo alrm

    OYUN ADASI GAMAOYUN ADASI GAMA15 күн бұрын
  • 9.16

    Sude KaraSude Kara15 күн бұрын
  • 7:38 Cihanın tatlı bakışları😇 8:45 Cihanın kızması😂

    mine özdemirmine özdemir16 күн бұрын
  • Abi ben bu yaşımda kilo vermeye çalışıyorum siz kilo alıyorsunuz bu nasıl bir hayattır YARRABİM

    Gülşah GülşahGülşah Gülşah17 күн бұрын
  • Enes keşke cemreyle video çeksen hep yaren var

    Songül ÖztaşSongül Öztaş17 күн бұрын
  • biri onlara yedikleri yemeklerin yarisini yuruyerek eritiklerini soylemeli dkckdvkkdvkgkgk

    Emine ElinçEmine Elinç18 күн бұрын
  • Mc yarali olsaydi var ya

    Samir İlqarliSamir İlqarli19 күн бұрын
  • Ben anlamadım şimdi ben 16 yaşındaysam ve ben bu adamı başından beri izliyorsam... Sen benim dayım mısın?

    Cemre OmurCemre Omur19 күн бұрын
  • 8:50 müq dkdkdld

    Damla DemirbugaDamla Demirbuga20 күн бұрын
  • enes api adamsın :)😀😀😀😀😀😀😀

    Deniz AtıcıDeniz Atıcı20 күн бұрын
  • 12:35 sinek ısırırmı

    AHMET ERENAHMET EREN20 күн бұрын
  • 8:47 yarenin dövmesi......

    Şadiy ÜnalŞadiy Ünal21 күн бұрын
  • 😅 Oğo.

    Recep BaydarRecep Baydar23 күн бұрын
  • Enesin kiyafetlerini begendm

    Cemre DenizCemre Deniz26 күн бұрын
  • 14:10 arkadakiler- ne yaşıyo bunlar..

    Ece Akça.Ece Akça.27 күн бұрын
  • Abi izlerken bile doydum iş tam bile kaçtı şu an tokum😊❤💙💚💛💜💗

    ömer Furkan Kayaömer Furkan Kaya27 күн бұрын
  • Çok güzel olmuş hemde çok komik

    pembiş oyun🥰💖pembiş oyun🥰💖29 күн бұрын
  • Yine ıq seviyemiz dipte mq🙃

    YD Power'sYD Power's29 күн бұрын
  • BASAK

    YıldırayKaplanYTYıldırayKaplanYT29 күн бұрын
  • Enes senin kilon kaç

    ygdjhh guooygdjhh guoo29 күн бұрын
  • Abi hepsi konuşuyo anlatıyo mert sanki ne yaparsanız yaapın beleş yemek der gibi durması😂😂😂😂😂😂😂

    Zehra AltunkolZehra AltunkolАй бұрын
  • Şu yarenle takılmayın ya isicm-

    cemrenin_ noodlesicemrenin_ noodlesiАй бұрын
  • Hayalim youtuber olmak ama desteģim yok

    BS-LeonRARBS-LeonRARАй бұрын
  • Abi bir gün boyunca merdivende kal

    Ümmügülsüm UyaroğluÜmmügülsüm UyaroğluАй бұрын
  • Enes : Şuan soğuk baklava yicem son zamanlarda yediğim en iyi şey Mert : benim de yediğim kazıklar... Şdpsosjdjsksjs mert ya

    Ebrar Ebrar Ай бұрын
  • Abi Merve Yalçın ile videolar yapar mısın pleaseeeee 💗💗💗💗💗💗💗🏆🏆🏆🏆🏆🏆

    Arzu ÖztürkArzu ÖztürkАй бұрын
  • 👑😇😙😘😚fndngxbdnt

    Fatma Aksiner.Fatma Aksiner.Ай бұрын
  • Dcudvdhfhc😙😘

    Fatma Aksiner.Fatma Aksiner.Ай бұрын
  • KAYGANLAŞTIRICI .D

    Miraç AkgünMiraç AkgünАй бұрын
  • Şu yarenin yapmaçıklığı

    Mine BayMine BayАй бұрын
  • La korona var😂😂

    BABA MRBBABA MRBАй бұрын
  • ..=güzel .video.olmüş=..

    RAMOCETİN00RAMOCETİN00Ай бұрын
  • abi cihan ve haluk birbirine benziyo

    Selda MeralSelda MeralАй бұрын
  • 🍉🥑🥒💴💵💶💷💸🔥☄🇹🇷🏗◻◼🌈👑🚬💊😭😪😥😓💔💓❤💕💖🧡

    Huma CanHuma CanАй бұрын
  • Abi 24 saat beta da kalma videosu gelsin güzel 💵gelir

    Huma CanHuma CanАй бұрын
  • Birisi cihana komik olmadığını söylesin

    Mustafa ArslantaşMustafa ArslantaşАй бұрын
  • Enes baturu gören her restoranlar halay çekiyor

    RASTGALE OYUNCURASTGALE OYUNCUАй бұрын
  • yaşadığım şehirde susi ci yok

    ThothThothАй бұрын
  • 2 çanta kamerayı taiıyan kilolu arkadaşa da yedirip içireydiniz la arkada telefobla uğraşıyor

    huseynnhuseynnАй бұрын
  • b u yarışmaya yaren olmaz çünkü o pirenses

    Duru YıldırımDuru YıldırımАй бұрын
  • Sakın adıma bakma

    melihmelihАй бұрын
  • Abi farket

    cemoşun ay çiçeği 🌻cemoşun ay çiçeği 🌻Ай бұрын
  • Mc yaralı nerde o yiyici kral

    ⊹⊱ണ๖ۣۜEŔ๖ۣۜO⊹⊱ണ๖ۣۜEŔ๖ۣۜOАй бұрын
  • Lan susi çok kötü ben yedim🤢

    Aise MemmedovaAise MemmedovaАй бұрын
  • Abi şu oynadığın pocemon oyununun adını soylermisin indiricemde

    TocoLife🌈TocoLife🌈Ай бұрын
  • 9:53 Aynen abicim Edirneli fanınıza da küfür edin

    Ceylin YılmazCeylin YılmazАй бұрын
  • BABAN VE AMCANLA BERABER VİDEO GELSİN 🥺😊😍

    Ceylin YılmazCeylin YılmazАй бұрын
  • Ecenaz bu elbiseyle neden hamile gibi durmuş fbfbfbghghfh Ama yinede tatlı olmuş💚

    Berrak Rosé biaslı bir Blink işteBerrak Rosé biaslı bir Blink işteАй бұрын
  • 9:17 müq🤣🤣🤣🤣

    Halil keklikkayaHalil keklikkayaАй бұрын
  • Adamlar neler yiyor ben burda dünden kalan makarnayı yiyorum .d

    Flexeble_ EditFlexeble_ EditАй бұрын
  • 14:00 arkaya bakin

    oyun mafyasioyun mafyasiАй бұрын
  • Allahim 🤲🏿😊🤍💚💖💚🧡💚🥺🥺

    🌵🌵Ай бұрын
  • 4:47 100 kere de izledim yine anlamadım ne dediğini

    Maria SilvaMaria SilvaАй бұрын
    • Cihan ben içmedim diyor

      MeminemasMeminemas27 күн бұрын
  • Enes abimiz balık yemeyip suşi yemesi

    Ahmet ArıkAhmet ArıkАй бұрын
  • 😘❤💋😭

    Nuran OzgenNuran OzgenАй бұрын
KZworld